Zespół i Założyciele

Marcin Strzałkowski – Prezes Zarządu, Współzałożyciel

Założyciel i współwłaściciel InteliWISE S.A., dostarczającej oprogramowanie „w chmurze” dla klientów na świecie. Prezes i Dyrektor Zarządzający InteliWISE S.A. Nadzorował ekspansje spółki na rynki zagraniczne, w tym na Taiwan oraz USA. Jako jedna z nielicznych w Polsce spółka sprzedała swoje rozwiązania do klientów z listy Fortune 100 w USA oraz pozyskała patent na swoje technologie w USPTO na rynku USA. Nadzworował process pozyskania inwestorów, wśród których jest m.in. Intel Capital, największy fundusz typu VC na świecie. Absolwent Institute Francais de Gestion, Wydziału Zarządzania i Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie.

Jaromir Działo – CTO, Współzałożyciel

Założył oraz z sukcesem sprzedał firmę w Dolinie Krzemowej: Topicmarks.com. Firma, jako zwycięzca prestiżowych konkursów (m.in. Founder Showcase, Seedcamp), opisana wielokrotnie przez TechCrunch, Mashable, pozyskała fundusze od inwestorów (Aaron Patzer, Mint.com) i została przejęta przez jeden z największych serwisów społecznościowych w USA: Tagged.com (ponad 330 mln użytkowników).

Agencja Rozwoju Pomorza – ARP – Współzałożyciel

ARP działa na rzecz harmonijnego rozwoju Pomorza; pomaga przedsiębiorcom, instytucjom otoczenia biznesu i samorządom lokalnym; inicjuje i wspiera przedsięwzięcia gospodarcze o znaczeniu regionalnym. Jej głównymi celami są: wspieranie przedsiębiorczości, wspomaganie władz samorządowych w realizacji polityki regionalnej, wspieranie procesów inwestycyjnych, obsługa środków pomocowych Unii Europejskiej. Więcej na www.arp.gda.pl

Publikacje

Platforma podręcznik.edu.pl w chmurze IBM Softlayer zwiększy możliwości korzystania z e-podręczników

E-podręczniki w chmurze zapewnią uczniom bezpieczny dostęp do materiałów edukacyjnych.

więcej »

edunews.pl: Nowe technologie w szkole, pomagają czy przeszkadzają?

Ta analiza przygotowana przez Instytut Badań Edukacyjnych powinna zastanowić każdego rodzica i nauczyciela. Uczniowie pozbawieni technologicznych zdobyczy osiągają słabsze wyniki, ale też słabsi są ci, którzy w nadmiarze korzystają z komputera, tabletu, komórki czy Internetu. Czy nowoczesne technologie pomagają w nauce? Zdania naukowców są w tej sprawie od dawna podzielone. Nowych argumentów dostarcza ostatnie międzynarodowe badanie umiejętności 15-latków (PISA).

więcej »

e-podreczniki w Pensylwanii – nowe perspektywy dla nauczycieli

Stworzenie własnego podręcznika z użyciem narzędzi cyfrowych pozwala stale poprawiać książki w sposób niemożliwy do zastosowania w przypadku książek tradycyjnych. Możesz dopasować swój tekst do własnego sposobu nauczania. Możesz usunąć treści nieistotne, a za to uwzględnić takie, które Twoim zdaniem przydadzą się uczniom w przyszłości.

więcej »